2012年8月2日 星期四

換幣事件簿

近來於一有關討論金銀幣的 FORUM 中, 看見網友一連串有關討論與 Perth Mint 換幣,幣上白班的情況,我也將我的經歷分享一下。

前陣子, 於外國購買了PM 的 2012 年HR Dragon 1oz. Proof Coin, 這隻幣眾所周知, 早期如果你不是與PM 直接購買的話, 便是難買,同價貴。

無論怎樣, 都已經買了,但最大問題是, 當幣寄到時竟發現有白班,當時心情真是兩難, 一是我知道此幣的賣家,已經沒有存貨了, 我最能做的是退貨, 他退錢, 二是當時其他地方的賣價都不便宜, 如果想再擁有此幣,買價不平,此真是兩難。。。

思前想後, 最終我的做法是, 寫封EMAIL, 直接跟PM說要求換幣。當中,PM 開始時,他們說如果我是直接跟他買, 換幣要提供Invoice No., 如果是跟其他幣商買, 便往幣商處換幣, 似乎有點絕望。

但後來再經多番交涉, 最終PM 都可給我換幣。。。當中由我發出第一封EMAIL, 直到我收到換幣, 只花了 4 個星期時間,算是有效率了。

不然咁大間幣廠, 自家出的幣有問題都不給換, 真會影響聲譽。。。

但的而且確, 近年新幣的質數真大不如前, 新的精製幣都有白班,唉。。。

另外,真不明PM 對HR Coin 精制幣的定位,那個紅面黑底的膠盒, 簡直是觀音頭,掃把腳。

8 則留言:

猛虎勇士 提到...

"紅面黑底的膠盒"----> 好討厭呢個膠到不得了的膠盒,中國貓幣木盒真係一絕!

咁我都試下問pm先!

Thanks.

Chic Wong 提到...

虎爺,如果ok,報多隻名搭單換埋ok?

DC 提到...

我就話無得選擇啫, 點解你地唔同幣商換?

Yan 提到...

DC
很佩服你點樣同PM交涉?
早陣子我想換Capsule佢都同樣搬出同一種答法.
你所持的理據是什麼, 令到佢地肯妥協?

DC 提到...

回YAN,

其實都沒有什麼特別辦法, 我只是如實同PM講。不過, 大多數, 如買PM的 PROOF COIN 我都是直接係佢度買。我的HR COIN 除呢隻龍, 全部直接跟他們買。可能是我有TRACK RECORD, 所以PM 肯幫我換。我覺得只是係我今次好彩啫。

honson 提到...

虎兄和chic 兄,
兩HR龍都出現狀況?

猛虎勇士 提到...

Honson,
我遲下影張相你睇。
這隻是網上買的,第一隻hr龍,因為平囉,平野總有D原因的,但我都決定一搏, 果然奶野!

honson 提到...

咁等虎兄影張相,
睇睇情況點樣