2012年5月31日 星期四

千年學府 ﹣ 岳麓书院

跟這幣相遇,始於溜覧一本地網友的網誌,赫然發現這只銀幣,立即又被吸引,所以閒來無事,唔好四周睇銀幣網,否則唔出街都會破財。。。XD

這幣2006年發行,我是數年後才發現它。看到網友的買入價,相對我買入價的差距,真是有相逢恨晚的感覺,但最終都被立入投資,藏品之列。

開初是完全不知千年學府為何, 只覺幣上建築物線條驟看雖似簡單,但再細心觀賞下,會發覺這幣中,正反兩面書院的造型非常立體,凹凸的陰影部份,令整楝建築物嚴如一座微縮模型,似是精心計算。而岳麓書院門聯上的“惟楚有材,於斯為盛”,在幣上清晰可見。

多事的我,於是找尋主題的來歷,經過上網搜索,終於知曉何謂千年學府。

原來我國自千年前已有具規模的教育機構, 開始時, 是出於晚唐時期, 書院的出現是為國家藏書之用, 到了宋代, 不但藏書,更兼具講學功能,及後到清末才改為學堂,而現今我國四大千年學府分別是 :

登封嵩陽書院
衡陽石鼓書院
湖南長沙岳麓書院
河南商丘應天書院

其中位於湖南長沙的岳麓書院, 即幣中主題, 就是其中之一。

中國素有幾千年的文化歷史,有俱千年歷史的學院,其實不足爲奇,以往大大小小的書院據有七千餘所, 但經歷朝代變遷, 歲月洪流,能保留至今實是極之少數,以老外的名牌學府計, 都不過千年。

岳麓书院是坐落風景勝地岳麓山清風峽口, 三面環山, 層巒翠疊,集美景文化於一身, 可謂地靈人傑。 

1988年岳麓書院被國務院批准為第三批國家重點文物保護單位,且為岳麓山風景名勝區重要觀光點。所以當搜尋有關岳麓书院資料時,會有很多有關此地的旅遊網誌, 當看罷後,會有衝動希望有機會親身到此一遊。而現在的湖南大學前身正是以往的岳麓书院。








Coin Specification :

Country : China
Year : 2006
Face Value : RMB10
Metal : Silver
Purity : 999
Weight : 1 oz.
Quality : Proof
Mintage : 40,000
COA : Yes

17 則留言:

Chic Wong 提到...

靚係好靚,不過好貴呢><

猛虎勇士 提到...

chic...睇下好啦,米追入呀,非銀甲所為也!

Yan 提到...

DC
收藏相當廣泛, 買到令嘢,恭喜
大陸貨那裏入貨比較安心呢?

Chic Wong 提到...

千幾甘貴,非我能力所為~

DC 提到...

其實我買既時候都好肉赤,但我認為中國既收藏幣畢竟有市場的潛力,但當然並不是睇一兩年啦。更何況喜歡這幣的設計。

DC 提到...

回YAN,

如果要安心, 當然是大洋, 話哂他們都是香港代理, 但老實講價錢一定不會平。何況如果是年代比較耐的,他們都未必會有, 所以現在我都較少幫襯他們。

至於其他途徑, 如有興趣,可EMAIL 談談。

DC 提到...

投資形的銀條我都會買, 而收藏型式的幣都有多少, 其實每個人的喜惡,自身情况都不同, 最重要是量力而爲而以。

猛虎勇士 提到...

我未開始儲金銀之前已經常睇中國收藏幣了,因為細個時玩郵票,好MK我可以話去到熟晒。
那時我都唔知大洋係乜,佢地標價中國收藏幣就係唔平,我覺貴玩唔起,齋睇唔買就冇深入研究了。其實有些幣真係唔鍊錯架,尤其比較舊個既,設計含意高好多又產量少。
我最後悔就係當年玩郵票時只玩港票冇玩大陸票,記得當時好似係大陸炒郵爆破,幫襯開個老細話收左幾版金猴問我要叫唔要翻版,我話貴又冇玩開唔要!
你知唔知舊年一版金猴做成交110萬港幣呀!
所以投資要講智識運氣和財力的加眼光!

猛虎勇士 提到...

還有,以前郵票店多過幣店架.

Chic Wong 提到...

你而家都心郁掂番中國幣啦,哈哈

DC 提到...

回猛虎勇士,

的而且確, 投資真不是付付碌碌的一回事, 要做好多準備功夫。Timing 確係重要。不過有時就算機會擺在眼前, 都不是每個人都曉得把握, 這就是關乎眼光的問題。

匿名 提到...

我都鑂意大陸幣,尤其建築為題的,大部份都非常細緻!

Chic Wong 提到...

但無見你買既!

猛虎勇士 提到...

啊chic哥,你米成日頂人啦,俾條生路行下好喎^_^

匿名 提到...

你唔知我反屍緊咩

Chic Wong 提到...

我邊有頂人呀,好奇問下姐嘛,不過ivan甘答我就忍唔住一陣回佢一回先得

Chic Wong 提到...

你自己反思緊,但唔比人有反思既空間><

咪講甘多,拿拿臨買番隻中國建築幣表示下誠意先!!