2012年7月19日 星期四

投資與收藏是兩回事

近來發現,越來越多人買及賣收藏幣, 特此提醒一眾網友,投資與收藏是兩回事。 大家要認定自身投入此市場的目的,不要人有我有,或心想可有短線炒賣的機會。。。

7 則留言:

猛虎勇士 提到...

講得好! 我地經常都係FB叫幣友買野前念清楚!

Yan 提到...

這聲音
開始有共鳴

旺旺 提到...

DC
其實關於投資與收藏。我都覺得網友分得非常唔清楚。投資幣呢段時間。我自己只買了 high relief。偏偏網友唔喜歡。其他的有色幣我自己一隻都無買。我都唔明點解網友鍾意。我亦唔可以講我買的hr 才是投資。但有很多熱賣幣的。只可以當買來自家收藏。

honson 提到...

什麼幣款將來有升值空間,
這等真是考眼光啦。
HR我亦看高一線

DC 提到...

其實買那隻會升值既幣,如同你所講, 考眼光是必然, 除此外, 又要搵資料, 又要分析,如同做生意, 有時覺,這個過程反而更有趣, 因為從中, 其實會令你知識上豐富了。

我自已就會分得好清楚, 藏同投的分別。 至於那類幣種有潛力, 幾年後, 就自有分知曉。

匿名 提到...

DC認為HR袋鼠如何?還是只限HR生肖?

DC 提到...

回 silvercoinstory,

我諗回答不到你, 因每個人對幣的喜好,動機,其實會因時地不同 , 而有所分別, 所以我對COIN 的睇法, 都並不代表其他人的看法。